Conducting and publishing a systematic review and meta-analysis (5 half days) (ENG)

Online course via Microsoft Teams

The Specialist Course “Conducting and publishing a systematic review and meta-analysis” is a Specialist course part of the Doctoral training programme given by the Knowledge Centre for Health Ghent and the Biostatistics Unit, with the support of the Flemish Government and the Doctoral Schools of Ghent University. Target group Since it is an interactive workshop [...]

EndNote: helpdesk voor lokale installatie

yet to decide

Vanaf begin van dit academiejaar, is EndNote niet meer beschikbaar op Athena, maar dien je de software lokaal te installeren. Tijdens ons helpdeskmoment kun je ondersteuning krijgen bij problemen met de lokale installatie van EndNote. We raden je aan eerst zelf het stappenplan te doorlopen. Kom je er niet uit? Dan staan we klaar om [...]

Referentiebeheer in EndNote

Online course via Microsoft Teams

Met de software EndNote kan je bibliografieën en referenties beheren. Zo wordt het schrijven van een scriptie of publicatie veel eenvoudiger. Tijdens deze sessie kan je vragen stellen over de verschillende mogelijkheden van EndNote. Bekijk daarom eerst zelfstandig de opname en slides via Ufora: https://ufora.ugent.be/d2l/le/content/123006/Home?itemIdentifier=D2L.LE.Content.ContentObject.ModuleCO-895183 Voor problemen bij het inschrijven op onze Blits Ufora-pagina, zie: [...]

Conducting and publishing a systematic review and meta-analysis (5 half days) (NL)

Online course via Microsoft Teams

The Specialist Course “Conducting and publishing a systematic review and meta-analysis” is a Specialist course part of the Doctoral training programme given by the Knowledge Centre for Health Ghent and the Biostatistics Unit, with the support of the Flemish Government and the Doctoral Schools of Ghent University. Target group Since it is an interactive workshop [...]

Toolbox voor auteurs van (bio)medische artikels

Online course via Microsoft Teams

Editors van (bio)medische tijdschriften krijgen de dag van vandaag een overaanbod van wetenschappelijke artikels. Artikels die passen binnen de scope van het tijdschrift en die voldoen aan internationale standaarden op vlak van rapportering én aan de voorschriften van het tijdschrift (bijv. op vlak van referentieslijst) komen in aanmerking voor peer review. Tijdens deze introductiesessie worden [...]